Raglan - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van Kirsty - WaarBenJij.nu Raglan - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van Kirsty - WaarBenJij.nu

Raglan

Door: Kirs

Blijf op de hoogte en volg Kirsty

21 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Raglan

Na vroeg opgestaan te zijn reden we naar Hamilton, de stad waar 9 jarigen dronken worden en chlamydia de nummer 1 soa is. Even boodachappen gedaan en weer verder gereden.

Op een gegeven moment hoorden we pang! Flat tire in de middle of nowhere. Daar zaten we dan... We gingen maar kaartspelletjes spelen met de Tom's. Het was vet grappig.
Daarna heb ik nog met een groot gedeelte van de groep Weerwolven gespeeld, wat ook heel erg grappig.

Na een tijdje was de bus gemaakt door een monteur. Iedereen weer de bus in in de hoop dat we verder konden rijden. Helaas niet. De accu was leeg gelopen omdat Possum de airco en lichten had aan laten staan. Daar ging ons dagje strand...
Possum had er wel voor kunnen zorgen dat 2 kleine busjes ons op kwamen halen. Die moesten 2 keer rijden om heel de bus in Raglan te krijgen. Lisette en ik bleven wachten tot de 2 busjes voor de 2e keer zouden komen. Alle Duitsers aan boord wilden persé als eerste mee...
De 2e monteur kwam vlak nadat de 1e rit van de kleine busjes vertrokken was. Mooi. Blijven we toch gewoon in de Stray bus zitten? Op naar Raglan!

Aangekomen bij ons hostel, konden we gelijk inchecken. Samen met Lisette, Tom en Mike uit Amerika zat ik in een kamer. Erg gezellig!
Andere Tom kwam naar ons toe om ons te vertellen over de Sunday Session in Raglan. Iedereen wilde heel graag heen. Dus snel onze noodles gemaakt, gegeten en klaar gemaakt.
Onze rit stond al klaar. We werden opgepikt door de eigenaar. We gingen naar de Yot Club, waar we tot 21.00 uur gratis naar binnen konden. Met Lisette een fles wijn gekocht en opgedronken. Na een tijdje gingen we het stadje in. Even rond kijken en in de speeltuin spelen. Omdat we honger hadden gingen we bij een Indisch tentje naan brood te eten. Dat was super lekker!

Terug naar het feest. Ondertussen was iedereen van de Stray bus aangekomen die zou gaan.
Het was echt super gezellig! We hebben echt gelachen om Alex, uit Frankrijk. Hij danste zo grappig.
Om 00.00 uur zijn we met de bus naar het hostel gebracht.
Samen met Alex liep ik voorop. Opeens zagen we allemaal lichtjes: glow worms! Dat was vet grappig om te zien.
Daarna lekker in slaap gevallen.