Wigan! - Reisverslag uit Standish, Verenigd Koninkrijk van Kirsty - WaarBenJij.nu Wigan! - Reisverslag uit Standish, Verenigd Koninkrijk van Kirsty - WaarBenJij.nu

Wigan!

Door: Kirs

Blijf op de hoogte en volg Kirsty

11 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Standish

Van Wincham kwamen we in Wigan uit: gelukkig in de bewoonde wereld. Pas om 14.00 uur konden we inchecken, wat de gelegenheid gaf om echt iedereen voor de Fun stations te leren kennen. We hebben echt een heel grote groep Nederlanders, wat erg gezellig is!

Om 15.30 uur ben ik samen met Lisanne, Jill, Carla en Jane naar Wigan gegaan met de bus. We kwamen uit bij een winkelcentrum met een paar winkeltjes. Na wat shoppen liepen we naar het centrum toe, waar we met de taxi terug naar het hotel zijn gegaan. Het zag er wel echt super schattig uit!
Omdat het hotel een zonnebank heeft, besloten Lisanne en ik een soort abonnement te nemen. Zo konden we 3x onder de zonnebank. Alleen de zonnebank is hier echt super vreemd: je moet er in staan. (toch best wel even lekker)

In de avond met een heel grote groep uitgaan in Wigan. Het is hier qua meiden hetzelfde als in Geordie Shore. De jongens vallen op zich wel mee. Het was echt heel erg leuk en gezellig! Om 02.30 uur lag ik met Lisanne op de kamer, om te slapen. Morgen begint de training!