Een leuke verrassing - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Kirsty - WaarBenJij.nu Een leuke verrassing - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Kirsty - WaarBenJij.nu

Een leuke verrassing

Door: Kirs

Blijf op de hoogte en volg Kirsty

23 Augustus 2013 | Nederland, Gouda

Een vriendin van me kwam met het idee om door Groot-Brittannië te gaan roadtrippen. Natuurlijk heb ik volmondig ja gezegd toen ze vroeg of ik met haar mee wilde. Noem het spontaan, naïef of totaal niet over nagedacht.... Zo ben ik eenmaal. Het is gewoon een grappig en leuk idee waar niet veel mensen op komen als ze een roadtrip denken.

Vandaag kreeg ik dan een leuk WhatsAppje van mijn vriendin: omdat ze niet echt iets wist als cadeau voor mijn verjaardag, vond ze het wel een leuk idee om het in Groot-Brittannië te vieren. Dat leek me een leuk idee!
Aankomend weekend gaan we even kijken hoe en wat. Ik heb er nu al zin in!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gouda

Kirsty

Actief sinds 23 Aug. 2013
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 21975

Voorgaande reizen:

07 Mei 2014 - 30 September 2014

Living the Campinglife!

17 Januari 2014 - 27 Januari 2014

Niew Zeeland

29 November 2013 - 16 Januari 2014

Rondreis Australië

05 Oktober 2013 - 12 Oktober 2013

Roadtrip Verenigd Koninkrijk

Landen bezocht: