Lac de Janauy - Reisverslag uit La Roche-sur-Yon, Frankrijk van Kirsty - WaarBenJij.nu Lac de Janauy - Reisverslag uit La Roche-sur-Yon, Frankrijk van Kirsty - WaarBenJij.nu

Lac de Janauy

Door: Kirss

Blijf op de hoogte en volg Kirsty

13 Juni 2014 | Frankrijk, La Roche-sur-Yon

Op onze vrije dag besloten we om samen met de Tumble Tots meiden naar een mooi meer bocht in onze camping te lopen. In receptie gevraagd hoe en wat en daar liepen we... In onze bikini's, met een tas vol spullen, over de weg op zoek naar Lac du Janauy (of zoiets). Bijna een paar keer aangereden, want de weg hier loopt omhoog en omlaag, dus we zagen sommige auto's niet.

Na een tijd gelopen te hebben, kwamen we op een erf terecht. Verkeerd gelopen. We liepen terug en vroegen het aan een stel wat daar in de middel of nowhere woonde. Bleek dat we over een erf moesten om op een bospad te komen die ons naar het meer bracht.
We liepen over het pad en na een tijdje dachten we dat we er waren. Helaas, het was alleen maar het begin van het meer. Heel dat stuk voor niets gelopen... Opzich wel weer grappig, want dat kon ons alleen maar overkomen. We besloten om nog wat verder te lopen, maar we kwamen weer nergens uit. Dan maar terug naar de camping.

In totaal hebben we ongeveer 6km gelopen, wat een prestatie was. Vanaf die dag hebben Niamh, Kayleigh en ik besloten om gezonder te leven. Nu leefden we vooral van de take away, maar die hebben we verbannen (tenzij het echt nodig is...).