Back to Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Kirsty - WaarBenJij.nu Back to Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Kirsty - WaarBenJij.nu

Back to Auckland

Door: Kirs

Blijf op de hoogte en volg Kirsty

26 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Een heel vreemde ochtend. Ik moest iedereen gedag zeggen. De wekker ging al erg vroeg en iedereen waa druk aan het inpakken. 2 mensen bleven nog een nachtje. Lisette zei tegen me dat Federer had verloren en het Duitse meisje (wat nog een nachtjw bleef) zei erg boos dat we zacht moesten praten. Hoe bedoel je een ochtendhumeur. Het was maar 1 zin!

Nadat we alles gepakt hadden liep ik met Lisette mee naar de bus. ik heb van alle jongens die al in de bus zaten afscheid genomen. Daarna van Robin, Markus, Tom, Sophia en natuurlijk van Lisette. Het voelde heel verdrietig aan. Ik verliet een super leuke en gezellige groep...

Gelukkig was ik niet de enige die terug naar Auckland ging. Nog 2 Zweedse meiden en 1 Engels meisje gingen ook. Tot 11.30 uur gewacht. We stapten bij Pinky (without the Brain) in. Die reed als een gek over de weg! Binnen no time waren we in Auckland. Helaas voor ons was ook zijn bus dood, precies toen we net in Auckland waren.
Nu moesten we een half uur naar ons hostel lopen. En dat met spierpijn in onze benen.

Aangekomen in mijn hostel deelde ik een kamer met 1 iemand. Relax, had ik eindelijk weer een onderbed.
Gelijk naar de travel shop van Nomads gegaan om mijn skydive te boeken. Dat kon gelukkig nog.
Daarna op zoek naar de Sky Tower, die ik met een vette omweg, via de Harbour, gevonden heb.

Terug in mijn hostel bleek de jongen waarmee ik mijn kamer deelde Nederlands te zijn en de volgende dag met Stray wegging. We raakten aan de praat en hij was zo blij dat ik er veel over kon vertellen, want nu had hij er al helemaal zin in.
Terwijl hij met de pub crawl meeging, ging ik slapen.

De volgende ochtend vroeg op voor de skydive. Belde ik op, ging het niet door. Damn, ben ik helemaal niets voor niets vroeg opgestaan...
Gelukkig waren mijn andere roomies (2 jongens die in de nacht zijn aangekomen) ook al wakker. Samen met Sam en Jake uit New Zealand ben ik koffie gaan drinken. We hebben echt een goed gesprek gehad over spychologie en austisme (Sam had psychologie gestudeerd).
Daarna zijn we allebei onze eigen weg gegaan.

Ik belde de skydive weer om te kijken of er al verbetering in zat. Helaas niet. Nu moest ik om 13.00 uur weer terug bellen... Pfff, skydive is me niet gegund denk ik.
Terug in mijn hostel maar even bijgeslapen en daarna weer gebeld. Alle skydives waren voor vandaag afgelast door teveel wind (wel al mijn geld terug gekregen, terug gestoord op mijn mastercard).

Dan maar shoppen. Wat moet ik anders met al dat gepinde Kiwi geld? Inwisselen kost ook weer geld en er waren nog een paar dingen die ik graag wilde kopen: sport bh, leren spijkerbroek, wit topje, padora bedeltjes.
Eigenlijk best geldverspilling ik weet het, maar het geld was anders bedoeld voor de foto's van de skydive... En voorlopig kan ik toch niet shoppen denk ik...

Terug in mijn kamer mijn tas voor een groot gedeelte ingepakt en gekeken wat ik aan wil in het vliegtuig. Best een gedoe, want richting Sydney mag ik maar 23kg meenemen en naar Amsterdam 30kg. Dus al mijn boeken werr inijn handbagage en in Sydney maar weer terug stoppen in mijn koffer of zoiets.

Ondertussen was het keihard gaan regenen. Mooi dat ik binnen zat en nu was het ook wel duidelijk waarom de slydive niet doorging.
Voor de rest heb ik niet veel meer gedaan dan op bed gelegen, muziek geluisterd en spelletjes gespeeld.

Dan maar vroeg naar bed, want morgen moet ik om 03.00 uur richting het vliegveld en komt er ook een einde aan dit avontuur.
Helaas lukte dat niet echt. Sam en Jale kwamen binnen en we raakten aan de praat. Ik denk dat we allemaal pas om 00.00 uur ik slaap vielen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Niew Zeeland

Rondreis door Northern Island.

Recente Reisverslagen:

26 Januari 2014

Bye Bye Kiwi's

26 Januari 2014

Back to Auckland

26 Januari 2014

Tongariro Alpine Crossing

24 Januari 2014

Whakahoro

24 Januari 2014

Lake Aniwhenua (culture stop)
Kirsty

Actief sinds 23 Aug. 2013
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 21923

Voorgaande reizen:

07 Mei 2014 - 30 September 2014

Living the Campinglife!

17 Januari 2014 - 27 Januari 2014

Niew Zeeland

29 November 2013 - 16 Januari 2014

Rondreis Australië

05 Oktober 2013 - 12 Oktober 2013

Roadtrip Verenigd Koninkrijk

Landen bezocht: