SYD - AKL - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Kirsty - WaarBenJij.nu SYD - AKL - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Kirsty - WaarBenJij.nu

SYD - AKL

Door: Kirs

Blijf op de hoogte en volg Kirsty

19 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na een dagje op Sydney Airport doorgebracht te hebben, ben ik met Air New Zealand (ipv Virgin Australia) naar Auckland gevlogen. In het vliegtuig The Hobbit (deel 1) gekeken om in de stemming te komen.
Met een vertraging van 20 minuten aangekomen. Aangezien we in het vliegtuig alleen tegen betaling eten en drinken konden krijgen, had ik hele erge honger toen ik het vliegtuig uitstapte. Geen wonder dat ik een snelle hap bij de McDonalds haalde.

Omdat het al 22.30 uur was besloot ik maar een taxi te nemen. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. In de taxi kreeg ik een enorme hoofdpijn, aangezien ik te weinig gedronken had deze dag. Bleek de chauffeur ook nog eens verkeerd gereden te zijn. We waren bijna in de stad, maar omdat hij eigenlijk eerst Duitsers moest afzetten, vroeg hij aan ze wat zij wilde: de stad in of als eerst afgezet worden. Tuurlijk kozen ze voor het laatst, waardoor de rit van de anderen nog langer ging duren. Hierdoor wel een gratis rit gehad.

Om 23.30 uur was ik in mijn hostel. Deed de lift het niet. Een Engelse jongen bood vriendelijk aan om me te helpen met mijn koffer. Ik zei ook vriendelijk bedankt terug, ik wilde het zelf doen.
Gelukkig deed de lift het vanaf de 1e, anders had ik 4 verdiepingen mijn koffer omhoog moeten zeulen.

In mijn kamer lagen 5 meiden, die niet echt spraakzaam waren. Snap ik ook wel, het is midden in de nacht en ik kom binnen. Gelijk mijn pyjama gepakt, handbagage in mijn koffer gedaan en spullen voor morgen in mijn tas gedaan. Om 23.45 uur ben ik gaan slapen, wat nog niet zo makkelijk was met een drukke weg naast je hostel, een enorme hoofdpijn en een raam open omdat we geen airco op de kamer hadden....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Niew Zeeland

Rondreis door Northern Island.

Recente Reisverslagen:

26 Januari 2014

Bye Bye Kiwi's

26 Januari 2014

Back to Auckland

26 Januari 2014

Tongariro Alpine Crossing

24 Januari 2014

Whakahoro

24 Januari 2014

Lake Aniwhenua (culture stop)
Kirsty

Actief sinds 23 Aug. 2013
Verslag gelezen: 2584
Totaal aantal bezoekers 21903

Voorgaande reizen:

07 Mei 2014 - 30 September 2014

Living the Campinglife!

17 Januari 2014 - 27 Januari 2014

Niew Zeeland

29 November 2013 - 16 Januari 2014

Rondreis Australië

05 Oktober 2013 - 12 Oktober 2013

Roadtrip Verenigd Koninkrijk

Landen bezocht: