Bye Bye Aussie! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kirsty - WaarBenJij.nu Bye Bye Aussie! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kirsty - WaarBenJij.nu

Bye Bye Aussie!

Door: Kirs

Blijf op de hoogte en volg Kirsty

16 Januari 2014 | Australië, Sydney

Na 1,5 maand komt er een eind aan mijn Aussie avontuur. Ik heb zoveel gezien en meegemaakt.

In het totaal heb ik:
3.720 km in een bus gezeten
4570 km gevlogen en
Teveel km gelopen

Ik heb dingen gedaan die ik normaal niet zo snel zou doen, nieuwe dingen gegeten, heel veel gelachen en genoten, haaien overleefd, nieuwe vrienden gemaakt, ongelovelijk mooie plekken ontdekt en nog veel meer. Dromen zijn uitgekomen en er zijn er meer bijgekomen.

Ik kan alleen maar zeggen: bedankt Australië en iedereen die deze trip geweldig heeft gemaakt!!!

Nu op naar mijn nieuwe avontuur: New Zealand.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsty

Actief sinds 23 Aug. 2013
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 21924

Voorgaande reizen:

07 Mei 2014 - 30 September 2014

Living the Campinglife!

17 Januari 2014 - 27 Januari 2014

Niew Zeeland

29 November 2013 - 16 Januari 2014

Rondreis Australië

05 Oktober 2013 - 12 Oktober 2013

Roadtrip Verenigd Koninkrijk

Landen bezocht: